Vad ingår på Thai flygning ?

<< < (5/8) > >>

Bibben:
Citat från: Kirbe skrivet 120207, 20:49

Kan bara säga att Finnair, Swissair, Austrian Airlines, SAS har bättre plan än Thai som inte ens har skärmar på varje stol.

Jag åkte hem nu senast med Austrian och jag tycker att dom var klart sämre än Thai, det var mycket trängre i 777:an än thais 747:a + att maten var klart sämre. Inte ens en skärm i sätet, som jag inte använde, får mig att åka med dom igen om jag slipper.

Martin:
Har åkt med de innan och de var riktigt bra ... svårt att tro att de blivit så mycket sämre på två år ...

Jimmieboy:

Kan bara säga att Finnair, Swissair, Austrian Airlines, SAS har bättre plan än Thai som inte ens har skärmar på varje stol.

Nu är det ju dock långt ifrån alla som värdesätter lcdskärmar i stolen och nya plan. (Därav jag)

Btw. Är inte 747:an ett av dom snabbaste planen just nu?

AndersG:
Före sommaren ska Thai renovera sina gamla 747 som dom använder på Sverige så egna skärmar kan man nog snart räkna med.

lola5:

Ok, alla har rätt till sin åsikt, men nu har vi valt att åka med Thai av olika anledningar, därav min fråga.
Hade jag varit intresserad av vilka flyg som var bäst hade jag frågat om det och inte specifikt om vad som ingår på Thais flygningar.

Tack igen för alla konstruktiva svar !

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida